Kurs ma charakter wprowadzający i jest przeznaczony dla szerokiego grona słuchaczy. Autorki nie zakładają żadnej wstępnej wiedzy uczestników z zakresu projektowania gier, marketingu czy psychologii.
Struktura kursu:
Kurs będzie się składał z 5 wpisów oraz z testu końcowego. Wpisy zamieszczane będą z częstotliwością raz na około 5 dni. Możliwe jest także, że pojawiać się będą materiały dodatkowe.
Słuchaczy zachęcamy do komentowania zawartości i zgłaszania potrzeb rozbudowania treści, które Was interesują najbardziej.
Ogólny przebieg kursu:
Podstawowe pojęcia dotyczące gamifikacji i jej zastosowanie
|
16.04.2013
|
Czym jest gra i jak jest zbudowana?
|
21.04.2013
|
Piramida elementów gamifikacyjnych. Przebieg procesu gamifikacji
|
26.04.2013
|
Psychologia stojąca za gamifikacją
|
01.05.2013
|
Etyka i kwestie prawne
|
06.05.2013
|
Termin oddania testu
|
09.06.2013
|
Warunki zdobycia certyfikatu:
Udział w kursie należy zgłosić za pomocą e-maila zawierającego: imię, nazwisko, afiliację oraz powód przystąpienia do kursu. Terminem ostatecznym zgłoszeń jest pojawienie się ostatniego wpisu/materiałów (Etyka i kwestie prawne) na stronie.
e-mail: cognilogosblog@gmail.com
W celu uzyskania zaświadczenia, potwierdzającego ukończenie kursu, należy odesłać na podany adres e-mailowy wypełniony test końcowy, który pojawi się wraz z ostatnim wpisem. Test zaprojektowany jest w celu sprawdzenia umiejętności praktycznego zastosowania proponowanych rozwiązań i nie ma charakteru sprawdzianu wiadomości.
e-mail: cognilogosblog@gmail.com
W celu uzyskania zaświadczenia, potwierdzającego ukończenie kursu, należy odesłać na podany adres e-mailowy wypełniony test końcowy, który pojawi się wraz z ostatnim wpisem. Test zaprojektowany jest w celu sprawdzenia umiejętności praktycznego zastosowania proponowanych rozwiązań i nie ma charakteru sprawdzianu wiadomości.
Pamiętać należy o tym, że zgłoszona praca musi być w pełni samodzielna. W przypadku wykrycia plagiatu certyfikat nie zostanie przyznany.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz